Lunaire infrastructuur, de zoektocht naar een nieuw leven en de landing op Mars: NASA heeft de strategie 12 jaar lang uitgevaardigd

1 oktober 2018, maandag, 21:38 uur 247

ruimte
2018-10-01T21: 54: 09 + 03: 00

Українські Новини

Het bedrijf is van plan om de reactie van micro-organismen op straling en microzwaartekracht te bestuderen. Foto: tumblr.com

De National Space Research Campaign roept op tot verkenningsmissies om de grenzen van de menselijke ervaring en wetenschappelijke ontdekkingen van de natuurlijke fenomenen van de aarde, andere werelden en de ruimte te verleggen.

Dit staat op de NASA-website, informeert Ukrainian News.

De nieuwe ruimteonderzoekcampagne heeft vijf strategische doelstellingen:

1. Overgang naar ruimtevluchten in een baan met een lage baan;
  2. Verschillende operaties op het oppervlak van de maan en het creëren van nieuwe kansen voor hen;
  3. Bevordering van wetenschappelijke ontdekkingen en kenmerken van maanbronnen, missies met robotinstrumenten;
  4. Aanneming van Amerikaans leiderschap in de ruimte;
  5. Demonstratie van de mogelijkheden van "ruimtemissies" naar Mars en andere richtingen, acties in een bijna-baan om de aarde.

NASA gebruikt het ruimtestation ook om te leren hoe de prestaties en productiviteit van bemanningen in ruimtemissies en missies te behouden. Dit is een experimentele reeks waarmee u geavanceerde robotica, communicatie, medicijnen, landbouw en ecologie kunt ontdekken en ontwikkelen.

NASA is van plan om expedities naar de baan van de maan te verzenden sinds 2023 en op de grond gebaseerde astronauten aan de oppervlakte uiterlijk in de late 2020s. Het belangrijkste onderdeel is het creëren van de eerste permanente aanwezigheid op de maan, het plaatsen van infrastructuur erop, het sturen van astronauten verder dan ooit tevoren, het bestuderen van de deep space-omgeving en levende organismen. Ook hun reactie op straling en microzwaartekracht.

"Het maanoppervlak zal dienen als een beslissende plaats voor trainingslocaties en demonstratietests van technologie, waar we ons voorbereiden op toekomstige menselijke missies op Mars en in andere richtingen," plant NASA.

De strategie om naar Mars te vliegen omvat een lange ruimtevlucht, de ontwikkeling van geavanceerde levensondersteunende systemen en de voortzetting van leiderschap en de vooruitgang van de wereld in ruimtewetenschapsmissies.

In het algemeen moeten alle studies die op de maan zijn gepland zich uitbreiden naar Mars.

"De Mars 2020-route omvat de zoektocht naar andere levens en de demonstratie van de productie van brandstof en andere hulpbronnen die de persoon in staat zal stellen te verkennen. Deze missie zal dienen als een kritische voorloper van de laatste reeks missies naar Mars die gepland is voor begin 2030 en het afmaken van de bovengrondse landing, wat zal worden bevestigd door het werk , wat we de komende jaren op de maan zullen doen, "NASA-medewerkers deelden hun plannen.

NASA is van plan om zowel overheids- als commerciële financiering te gebruiken. Daarnaast is het bedrijf klaar voor internationale samenwerking.

Zoals Oekraïens nieuws meldde, De aardas verschoof als gevolg van menselijke activiteit, – NASA.

NASA is van plan om een ​​project te starten om te zoeken naar buitenaardse wezens.

Source link